مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-07سياسي

2400 مرکز خدمات بهزیسـتی «+ زندگی» با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی؛ این مراکز به اسـتناد بنـد4 ماده 26 قانـون تنظیم بخشـی از مقـررات مالی دولـت، الگوی تاسـیس مراکز غیردولتی در پهنه بندی مناسـب و متناسـب بـا پراکندگـی جغرافیایـی و سـکونت گاه های گروه هـای هـدف .

- 2400 مرکز خدمات بهزیسـتی + زندگی با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود با حضور حسن روحانی، رییس جمهوری و محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 2400 مرکز خدمات بهزیسـتی + زندگی فردا دوشنبه 18 اسفندماه افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی؛ این مراکز به اسـتناد بنـد4 ماده 26 قانـون تنظیم بخشـی از مقـررات مالی دولـت، الگوی تاسـیس مراکز غیردولتی در پهنه بندی مناسـب و متناسـب بـا پراکندگـی جغرافیایـی و سـکونت گاه های گروه هـای هـدف تحت پوشـش در سـطح کشـور برنامه ریـزی و راه اندازی می شوند.

مراکز خدمات + زندگی به عنوان بهزیستی های کوچک، خدمات 22 گانه را به صورت رایگان به گروه های هدف تحت پوشش سازمان و براساس مکان و موقعیت گروه های هدف ارائه می کنند.

در راه اندازی این مراکز به محور های مختلف همچون مشارکت مردمی، محله محوری، تسهیل دسترسی، خانواده محوری، مددکار محوری، توجه به دولت الکترونیک، ارتقای سلامت اجتماعی و اجرای طرح های غربالگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 مرکز خدمات بهزیسـتی «+ زندگی» با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود

2400 مرکز خدمات بهزیسـتی «+ زندگی» با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود