مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-07اقتصادي

درخواست رییس بورس از مقامات سیاسی کشور


امروز 62 میلیون سهامدار در بورس حضور دارند و مقامات سیاسی هم نمی توانند به این بازار بی توجه باشند، توصیه می کنم که در این بازار از ادبیات سیاسی دوری کنیم و با واژگان علمی و تخصصی در این بازار به ارائه نظرات بپردازیم.

- ، دکتر دهقان دهنوی در خصوص مصوبه اخیر شورای عالی بورس توضیح داد: نقش صندوق توسعه بازار، ایجاد آرامش در بازارسرمایه است و مصوبه اخیر چیزی جز اوراق اختیار فروش تبعی نبوده و روش جدیدی در بازار محسوب نمی شود.

در واقع این اوراق بر روی پورتفویی از سهام مختلف منتشر می شوند و این پورتفوی از طریق صندوق توسعه بازار، بازاریابی، تحلیل و مدیریت می شود؛ به این ترتیب سود سهامداران مربوطه با اطمینان پرداخت خواهد شد.

دکتر محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در آیین افتتاح رسمی معاملات آتی نقره و حراج باز در بورس کالای ایران، بیان کرد: امروز 62 میلیون سهامدار در بازارسرمایه حضور دارند که چشم امیدشان به این بازار است.

بر این اساس، مقامات سیاسی هم نمی توانند به این بازار بی توجه باشند، با این حال توصیه می کنم که در این بازار از ادبیات سیاسی دوری کنیم و با واژگان علمی و تخصصی در این بازار به ارائه نظرات بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس بورس از مقامات سیاسی کشور

درخواست رییس بورس از مقامات سیاسی کشور