مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07اقتصادي

ادعاهای ضد و نقیض درباره سهام داری قالیباف در شرکت واحصا


ویدئویی از روزهای گذشته بین کاربران دست به دست می شود که ادعاهایی را درباره نقش قالیباف در یک شرکت بورسی در آن مطرح شده است.

این ادعاها توسط شرکت مذکور تکیب شده است.

- انتشار ویدئویی با منبع مجهول و بازنشر آن از سوی برخی کاربران توییتری به زودی توانست به یکی از داغ ترین موضوعات شبکه های اجتماعی شود.

دراین ویدئو، فردی مدعی است در روزهای اخیر بازار سرمایه که تقریبا تمام نمادها از حال و روز خوبی برخوردارد نبوده و شاخص نیست با سقوطی سهمگین مواجه شده بود سهام شرکتی به نام احیای صنایع خراسان که در مشهد فعالیت دارد ،با نماد واحصا جزو معدود نمادهای بورسی است که نه تنها ریزش نداشته است بلکه در عرض چندماه حدود 500 درصد رشد کرده است و بر خلاف قوانین بازار ناظر هیچگاه سهام آن را پس از رشدهای 20 و 50 درصدی مشمول وقفه معاملاتی نکرده است.

راوی این ویدئو، همچنین می گوید علی رغم رشد این سهام در بازار تماما منفی بورس در نیمه دوم سال جاری، شرکت مذکور حتی از نسبت هایی مانند p/e و eps مناسبی برخوردار نیست زیرا در صورت جذاب بودن این فاکتور ها یک سهم برای خریداری مناسب خواهد بود.

اما آنچه که باعث شده ویدئوی مذکور دست به دست شود، ادامه صحبت های راوی است که مدعی می شود یکی از اعضای مجمع این شرکت در سال 93، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی است و وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای ضد و نقیض درباره سهام داری قالیباف در شرکت واحصا

ادعاهای ضد و نقیض درباره سهام داری قالیباف در شرکت واحصا