مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07اقتصادي

طرح محدودیت های صادراتی میوه در دستور کار کارگروه تنظیم بازار


پیرو تاکید مقام معظم رهبری و برای تامین اقلام مورد نیاز بازار داخل و ایجاد تعادل در قیمت ها، طرح محدودیت های صادراتی میوه تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، در راستای تأمین کالای مورد نیاز بازار داخل و با توجه به افزایش میزان تقاضا در 2 مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، پیشنهاد ایجاد محدودیت های صادراتی برای ایام پرمصرف در کارگروه تنظیم بازار مطرح و با مخالفت هایی روبرو شد.

به دنبال پیشنهاد مطروحه و مخالفت های صورت گرفته، قول مساعد در جهت حفظ کنترل عرضه بازار در راستای تثبیت قیمت ها از سوی وزارت جهاد کشاورزی داده شد.

پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در کنترل بازار به ویژه ایام پایانی سال و حفظ و ثبات بازار میوه، تأمین کالا به مقدار کافی و با قیمت مناسب برای این ایام، به صورت جدی در دستور کار ستاد قرار گرفت و وزارت متبوع ضمن عرضه مرکبات در ایام پایانی سال، و ایجاد بسترهای جدید عرضه با هدف کاهش قیمت ها، طرح ایجاد محدودیت های صادراتی تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار کارگروه تنظیم بازار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح محدودیت های صادراتی میوه در دستور کار کارگروه تنظیم بازار

طرح محدودیت های صادراتی میوه در دستور کار کارگروه تنظیم بازار