مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07اقتصادي

رسیدگی به بیش از 3000 پرونده تخلف طی ماه گذشته در کرمانشاه


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از رسیدگی به بیش از سه هزار پرونده تخلف در کرمانشاه طی ماه گذشته خبر داد.

- قهرمان شاهی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های تخلفی است که از سوی بازرسین صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برای تعزیرات حکومتی ارسال می شود اما با توجه به اهمیت نظارت بر بازار شب عید تیم های نظارتی تعزیرات در حال نظارت بر بازار هستند.

وی افزود: در بهمن ماه تعداد سه هزار و 200 پرونده در بخش کالا و خدمات که مرتکب گران فروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور خرید شده اند رسیدگی شده است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال فقط در بخش کالا و خدمات بیش از 15 هزار پرونده رسیدگی شده است و احکام لازم برای متخلفین صادر شده است.

شاهی با بیان اینکه میزان جریمه صادر شده بر اساس میزان تخلف است، گفت: شاید بسیاری از مردم عدم جریمه لازم را علت گران فروشی واحدهای صنفی تلقی کنند در صورتی که برای متخلفین بر اساس میزان تخلف و گران فروشی صورت گرفته حکم صادر می شود.

وی بیان کرد: در موضوع گران فروشی مرغ، برای تعدادی از واحد کشتارگاهی و تولید کننده مرغ که قیمت مصوب را رعایت نکرده اند جریمه های سنگینی صادر شده است که برای مثال یک واحد کشتارگاهی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 3000 پرونده تخلف طی ماه گذشته در کرمانشاه

رسیدگی به بیش از 3000 پرونده تخلف طی ماه گذشته در کرمانشاه