مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07بين الملل

رییس حزب «میرتس»: تحقیقات لاهه علیه تل آویو قابل توجیه است


رییس حزب صهیونیستی میرتس اذعان داشت که حکم دیوان کیفری بین المللی برای آغاز تحقیقات درخصوص جنایات تل آویو علیه فلسطین قابل توجیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیتسان هوروویتس رییس حزب چپ گرای صهیونیستی میرتس می گوید که تصمیم دیوان کیفری بین المللی (لاهه) برای آغاز تحقیقات درخصوص جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین، کاملا قابل توجیه است.

وی شب گذشته در گفت وگو با کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که مبنایی برای تصمیم دادگاه کیفری بین المللی در خصوص آغاز تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین وجود دارد.

هوروویتس که حزبش در حال حاضر در کنست، پنج کرسی دارد، به دلیل این اظهارات به شدت مورد انتقاد محافل راست گرای صهیونیستی قرار گرفت.

به نوشته پایگاه خبری ) وجود دارد.

نمی خواهم که اسراییل با چنین وضعی روبرو شود.

اما اسراییل باید از خود بپرسد که برای جلوگیری از این امر، به چه چیزی احتیاج دارد؟ رییس میرتس از دولت رژیم صهیونیستی خواست که به جای آنکه دیوان لاهه را ضدیهود بخواند، مانند کاری که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم کرد، با لاهه همکاری کند.

وی تاکید کرد که راه حل برای اسراییل این است که از طریق مذاکره با فلسطینی ها راهکاری بیابد تا دیگر دلیلی برای انجام چنین تحقیق بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حزب «میرتس»: تحقیقات لاهه علیه تل آویو قابل توجیه است

رییس حزب «میرتس»: تحقیقات لاهه علیه تل آویو قابل توجیه است