مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-07حوادث

شعله های آتش، مهمان ناخوانده مسافرخانه ای در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش سوزی یک مسافرخانه قدیمی در خیابان طالقانی شیراز و خسارت مالی ناشی از آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در تشریح جزییات این حادثه عنوان کرد:  در ساعت 9:54 دقیقه صبح امروز، گزارش آتش سوزی در طبقه دوم یک مسافرخانه قدیمی از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 11 اعلام شد که با توجه به نوع حریق، تیم های اطفایی از دو ایستگاه یک و 19 نیز به کمک شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: در این حادثه که علت آن هم اکنون در دست بررسی است، اتاقی به مساحت شش متر مربع که از آن به عنوان انبار نگهداری کفش استفاده می شد در طبقه دوم این مسافر خانه در خیابان طالقانی آتش گرفته بود.

قانع افزود: با توجه به دود غلیظ ناشی از این حریق و مجاورت مسافرخانه با مغازه های تجاری،  آتش نشانان به سرعت پس از قطع برق و گاز، با تجهیز خود به سیلندر هوای فشرده و به وسیله چندین رشته آبدهی عملیات اطفای یکساعته حریق را انجام داده و به وسیله فن، تهویه دود و تخلیه دود انجام شد.

گفتنی است با توجه به استفاده غیر اصولی از اتاق های این مسافرخانه به عنوان انبار کالاهای مختلف، این آتش سوزی خسارت مالی قابل توجهی به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله های آتش، مهمان ناخوانده مسافرخانه ای در شیراز

شعله های آتش، مهمان ناخوانده مسافرخانه ای در شیراز