مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-07بين الملل

کارشناس اسراییلی؛ همکاری اسراییل و تشکیلات خودگردان برای ممانعت از پیروزی حماس


یک کارشناس و تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم درباره نتایج انتخابات آتی فلسطین به ویژه در سایه ترس از عدم حضور «محمود عباس» در این انتخابات بشدت نگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امیر بوحبوط تحلیلگر نظامی در وبگاه عبری زبان WALLA به نقل از منابع آگاه در تل آویو از عمیق تر شدن شکاف در محافل تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از برگزاری انتخابات ریاستی خبر داد.

بوحبوط گفت که نهاد نظامی اسراییل در تلاش برای ممانعت از پیروزی جنبش ی تشکیلات خودگردان درباره آمادگی برای مبارزات انتخاباتی افزود که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گزارشات دوره ای درباره حوادث کرانه باختری دریافت می کند حال آنکه محبوبیت و قدرت حماس در میان افکار عمومی فلسطین نیز بیشتر شده است.

کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی همچنین گفت که ارتش این رژیم در سایه دودستگی در جنبش فتح و پیآمدهای پیروزی حماس با اکثریت آراء، خود را برای هر سناریوی احتمالی آماده می کند.

وی با اشاره به وضعیت حساس کرانه باختری پیش از برگزاری انتخابات فلسطین نوشت که احتمال وقوع ناآرامی های میدانی وجود دارد.

این کارشناس نظامی اسراییل همچنین گفت که نهاد امنیتی و نظامی این رژیم در حال رصد نقاط ضعف تأثیرگذار بر وضعیت فتح است و فرمانده ارشد ارتش و نهاد امنیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس اسراییلی؛ همکاری اسراییل و تشکیلات خودگردان برای ممانعت از پیروزی حماس

کارشناس اسراییلی؛ همکاری اسراییل و تشکیلات خودگردان برای ممانعت از پیروزی حماس