مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-07اقتصادي

7000 مورد بازرسی واحد های صنفی دهلران انجام شد


رییس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دهلران انجام شده است.

- مرتضی مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نتیجه این بازرسی ها تعداد 296 پرونده توسط بازرسان سازمان صمت تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت گران فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

مهدوی گفت: ارزش ریالی اصناف متخلف بیش از 22 میلیارد ریال بوده که پرونده ها برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

رییس اداره صمت گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز 1400 با همکاری دستگاه های متولی با محوریت واحد بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و… از ابتدای اسفند ماه در نوبت صبح و عصر و طی گشت های مشترک در حال انجام است.

مهدوی ادامه داد: متصدیان واحدهای صنفی با توجه به شرایط خاص کرونایی، علاوه بر رعایت دستورالعمل بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان، رعایت اخلاق و انصاف در معاملات را سرلوحه کسب خود قرار داده و مقررات صنفی و تعزیری را رعایت کنند وی تصریح کرد: دهلران 2 هزار و 900 واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و 700 واحد فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 مورد بازرسی واحد های صنفی دهلران انجام شد

7000 مورد بازرسی واحد های صنفی دهلران انجام شد