مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-07پزشكي

کسبه گچساران پروتکل بهداشتی را رعایت کنند/ ماموریت های شرکت نفت به خوزستان ممنوع


هر کجا که بهداشت و درمان تشخیص بدهد که سلامت مردم به خطر می افتد است نامه شدیدالحنی را بنویسید و ما به عنوان شورای تامین و شورای سلامت پشت این قضیه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران ، هفتاد و چهارمین نشست مقابله با بیماری انگلیس ی و سن این افراد در میانگین سنی این  30، 40 و 50,سال  بوده است.

وی ادامه داد: با این حساسیت و دقت نظر باید به یک تعهد نظر برسیم که همه بسیج شویم در بازار ، مناطق گردشگری و غیره هر جا که دورهمی و تجمع است جلوگیری کنیم.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: این بیماری مرزهایی را نمی شناسند و باید کاری انجام بدهیم که این بیماری وارد دروازه شهر نشود.

 اتابک ادامه داد: اینجا ما نمی نشینم که سخنرانی کنیم و چرا که ما  مسوول هستیم و باید راهکار و گزارش کار ارائه دهیم.

 وی با بیان اینکه گچساران در شاهراه محور مواصلاتی قرار گرفته است، افزود: شهرستان گچساران بیشتر از همه در معرض خطر  و این  یک هشدار است.

 فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه  مبادی ورودی شهر باید کنترل شود، گفت: یک فرد آلوده ای  اگر وارد این شهرستان شود می تواند تا  25نفر را به این بیماری مبتلا کند.

اتابک ابراز کرد: در آستانه سال نو قرار گرفته ایم و  رفت و آمد و دید و بازدید زیاد است و ما باید این رفت و آمد ها را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسبه گچساران پروتکل بهداشتی را رعایت کنند/ ماموریت های شرکت نفت به خوزستان ممنوع

کسبه گچساران پروتکل بهداشتی را رعایت کنند/ ماموریت های شرکت نفت به خوزستان ممنوع