مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-07سياسي

دستور روحانی برای کنترل قیمت ها در آستانه سال جدید


رییس جمهور با تاکید بر اجرای کامل و سریع برنامه های تنظیم شده برای تامین کالا و مدیریت قیمت ها،گفت: از جمله جلوه های شکست دشمن در جنگ اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهور برگزار شد و در ابتدای این جلسه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تمهیدات ویژه برای تامین کالاهای ضروری و تثبیت و مدیریت قیمت قیمت کالاها متناسب با نیاز مردم در آستانه سال جدید ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تصریح کرد: دولت در اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی، برنامه هایی را در نظر گرفته است که امیدوارم با همکاری اصناف و بخش خصوصی، به سرعت اجرایی شود و با سوء استفاده و گرانفروشی خاطیان برخورد شود.

رییس جمهور در همین رابطه وزارت صمت را موظف کرد با طراحی های ویژه و سریع الوصول ضمن کوتاه کردن مسیر زنجیره تولید تا توزیع و عرضه گسترده میوه و مواد غذایی به همراه شفافیت اطلاعات در ایام سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان برای کاهش قیمت ها اقدامات لازم را انجام دهد.

روحانی افزود: شرایط جاری کشور بویژه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم ایجاب می کند اختلاف نظرها به حداقل برسد و امور کشور در سایه همصدایی و اجماع همه قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور روحانی برای کنترل قیمت ها در آستانه سال جدید

دستور روحانی برای کنترل قیمت ها در آستانه سال جدید