مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-07اقتصادي

بازگشت اعتماد؛ رمز بهبود بازار سهام / ورود به بازار رمز ارزها غیرقانونی است


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، با تاکید بر ضرورت بازگشت اعتماد به بورس، گفت: ورود به بازار رمز ارزها غیر قانونی بوده و این بستر به کانالی برای خروج سرمایه از کشور مبدل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در آیین راه اندازی معاملات آتی نقره و تالار حراج باز بورس کالا گفت: شتاب بورس کالای ایران در مسیر توسعه بازارها، طراحی ابزارها جدید و نوآوری های قابل تقدیر است و سازمان بورس از هرگونه حمایتی در این مسیر دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار بدون شک از توسعه فعالیت های بورس کالا حمایت می کند تا این بورس در مسیر هموارتری حرکت نماید.

دهقان دهنوی اظهار داشت: باید از نوع نگاه و از ادبیات سیاسی در بازار سرمایه دوری کنیم که راه حل همین است.

البته 62 میلیون نفر سهامدار در بازار سرمایه وجود دارد و این موضوع سبب شده مقامات سیاسی هم نسبت به بورس و بازار سرمایه بی تفاوت نباشند و قطعاً کاندیداهای ریاست جمهوری هم باید سیاست هایی در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه باید با کمک هم به سمت تقویت اعتماد و ثبات در بازار سرمایه حرکت کنیم و سهامداران نیز باید با ابزارهای مدیریت ریسک بهترین تصمیم را برای دارایی های خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اعتماد؛ رمز بهبود بازار سهام / ورود به بازار رمز ارزها غیرقانونی است

بازگشت اعتماد؛ رمز بهبود بازار سهام / ورود به بازار رمز ارزها غیرقانونی است