مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-07سياسي

اسکان مسافران نوروزی در قزوین ممنوع است


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در سال های گذشته در ایام نوروز مسافران در مدارس اسکان داده می شدند اما در نوروز پیش رو اسکان مسافر در مدارس و برپایی چادر و ایجاد کمپ در بوستان های استان ممنوع است اما فعالیت هتل ها و مسافرخانه ها تابع دستورالعمل .

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در سال های گذشته در ایام نوروز مسافران در مدارس اسکان داده می شدند اما در نوروز پیش رو اسکان مسافر در مدارس و برپایی چادر و ایجاد کمپ در بوستان های استان ممنوع است اما فعالیت هتل ها و مسافرخانه ها تابع دستورالعمل وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا است.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مسافرت های نوروزی تصریح کرد: در استان قزوین برای نوروز 1400 هیچ گونه برنامه تبلیغی برای جذب مسافر نخواهیم داشت و ورودی های شهر برای استقبال از مسافران آماده نمی شود، به شهرداری و میراث فرهنگی نیز تأکید کردیم که امسال برنامه خاصی برای جذب مسافر نداریم و نباید میزبانی برنامه ای را بر عهده بگیرند.

وی افزود: در سال های گذشته در ایام نوروز مسافران در مدارس اسکان داده می شدند اما در نوروز پیش رو اسکان مسافر در مدارس و برپایی چادر و ایجاد کمپ در بوستان های استان ممنوع است اما فعالیت هتل ها و مسافرخانه ها تابع دستورالعمل وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان مسافران نوروزی در قزوین ممنوع است

اسکان مسافران نوروزی در قزوین ممنوع است