مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-07پزشكي

فرآیند واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ها / تزریق واکسن مجوز مسافرت نوروزی نیست


حال ممکن است برخی همکاران بگویند که ما در بیمارستان هایی هستیم که یک پرسنل در گروه اولویت دار تزریق واکسن، هنوز واکسن را تزریق نکرده، اما یک پرسنل از گروه دیگری واکسن را دریافت کرده است.

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشریح روند واکسیناسیون پرسنل بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علیه کرونا، گفت: در چند روز آینده مراکزی را معرفی می کنیم و همکاران مان با نامه بیمارستان به نوبت برای تزریق واکسن کرونا مراجعه می کنند تا دیگر برای تزریق واکسن به بیمارستان ها نرویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بابک عشرتی درباره جزییات واکسیناسیون کرونا در بین کادر بهداشت و درمان بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه، گفت: تاکنون طی دو مرحله واکسن کرونا دریافت کرده ایم؛ در یک مرحله 500 دُز و در مرحله دوم هم 5300 دُز واکسن کرونا دریافت کردیم.

بر این اساس تاکنون در دانشگاه مجموعا 5800 دُز واکسن کرونا دریافت کرده ایم.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل باید این واکسن ها را در وهله اول به پرسنل آی سی یو، پرسنل بخش های کرونا، بخش های عفونی و بخش اورژانس توزیع می کردیم.

در پارت دومی که به ما دادند، تعدادی را برای مراکز نگهداری سالمندان و جانبازان 50 درصد به بالا که در مراکز خاصی نگهداری می شوند، مشخص کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ها / تزریق واکسن مجوز مسافرت نوروزی نیست

فرآیند واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ها / تزریق واکسن مجوز مسافرت نوروزی نیست