مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-07سياسي

توضیحاتی پیرامون مباحث رییس پژوهشکده زن و خانواده در موضوع خشونت علیه زنان


پژوهشکده زن و خانواده درباره انعکاس ناصحیح برخی خبرگزاری ها از نشست خبری بررسی لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» توضیحاتی ارایه کرد.

- ایسنا/قم پژوهشکده زن و خانواده درباره انعکاس ناصحیح برخی خبرگزاری ها از نشست خبری بررسی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت توضیحاتی ارایه کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پژوهشکده زن و خانواده درباره انعکاس ناصحیح برخی خبرگزاری ها از نشست خبری بررسی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت آمده است: بسمه تعالی پیرو نشست علمی ـ خبری با موضوع بررسی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد، رییس پژوهشکده زن و خانواده در تاریخ 1399/12/11 متاسفانه شاهد برخی انعکاس های غیرحرفه ای و متعاقب آن، سوء برداشتها و قضاوتهای بی­ اساس بودیم.

این جلسه با ماهیت علمی و با هدف تبیین مفاهیم و مبانی در خصوص بحث خشونت برگزار شد و حجت الاسلام زیبایی نژاد با تاکید بر لزوم نقش آفرینی دولت در حمایت از زنان مورد خشونت و برشمردن برخی نقاط قوت و امتیازات لایحه مذکور، به فقدان پیوست تحلیلی و ضرورت آن اشاره کرد.

ایشان در بخشی از مباحث خود ضمن تشریح بایسته های پیوست تحلیلی، فهرستی از فرضیه های مختلف درباره خشونت و راه حل های برآمده از آن فرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی پیرامون مباحث رییس پژوهشکده زن و خانواده در موضوع خشونت علیه زنان

توضیحاتی پیرامون مباحث رییس پژوهشکده زن و خانواده در موضوع خشونت علیه زنان