مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-07ورزشي

کتمان اعتراف مرد استقلالی به پرسپولیسی بودن/ تاوان افشای راز عادل بعد از 11 سال!


فراز کمالوند که این روزها درکنار فرهاد مجیدی قرار دارد در واکنش به اینکه آیا پرسپولیسی است؛ در پاسخ گفت: خسته نباشید! - گروه ورزشی جی پلاس، هواداری در ایران برای مسئولان یا مجریان به یک معضل بزرگ تبدیل شده و در آخرین جنجال هم آذری جهرمی وزیر ارتباطات به سبب کری خوانی برای استقلالی ها مورد سرزنش قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که در سراسر دنیا همه مسئولان، مجریان و افراد صاحب منصب به راحتی درباره علاقه خود به تیم ها صحبت می کنند.

یکی دیگر از افرادی که بارها پرسپولیسی یا استقلالی بودنش حاشیه ساز بوده؛ عادل فردوسی پور است.

او که مجری برنامه نود بود بارها از سوی تیم های مختلف به طرفداری از تیم دیگر متهم شد و به خاطر این موضوع مورد انتقاد قرار گرفت در حالی که علاقه به تیم یک حق برای هر شهروندی است.

در سال 88 و در زمانی که فراز کمالوند سرمربی گری تراکتور را برعهده داشت به یک باره روی آنتن زنده شبکه سه و در برنامه نود خطاب به فردوسی پور اعلام کرد که با او همکار بوده و می داند که یک پرسپولیسی متعصب است و طوری برنامه ریزی کرده که پرسپولیس در این برنامه بیشترین رای را بیاورد! صرف نظر از علت بحث و مسابقه پیامکی برنامه نود، حالا دست روزگار همین بلا را سر کمالوند آورده و او به نوعی تاوان آن شب را پس می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتمان اعتراف مرد استقلالی به پرسپولیسی بودن/ تاوان افشای راز عادل بعد از 11 سال!

کتمان اعتراف مرد استقلالی به پرسپولیسی بودن/ تاوان افشای راز عادل بعد از 11 سال!