مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-07اقتصادي

دستور رییس جمهور به وزارت صمت در پی تذکر رهبرانقلاب


دولت در اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی، برنامه هایی را در نظر گرفته است که امیدوارم با همکاری اصناف و بخش خصوصی، - به سرعت اجرایی شود و با سوء استفاده و گرانفروشی خاطیان برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهور برگزار شد و در ابتدای این جلسه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تمهیدات ویژه برای تامین کالاهای ضروری و تثبیت و مدیریت قیمت قیمت کالاها متناسب با نیاز مردم در آستانه سال جدید ارائه کرد.

رییس جمهور با تاکید بر اجرای کامل و سریع برنامه های تنظیم شده برای تامین کالا و مدیریت قیمت ها،گفت: از جمله جلوه های شکست دشمن در جنگ اقتصادی، وفور کالاهای ضروری در بازار در شرایط سخت کشور بوده اما متاسفانه مدیریت قیمت ها به نحو مناسبی انجام نشده و به زندگی و معیشت مردم فشار وارد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تصریح کرد: دولت در اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی، برنامه هایی را در نظر گرفته است که امیدوارم با همکاری اصناف و بخش خصوصی، به سرعت اجرایی شود و با سوء استفاده و گرانفروشی خاطیان برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به وزارت صمت در پی تذکر رهبرانقلاب

دستور رییس جمهور به وزارت صمت در پی تذکر رهبرانقلاب