مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-07اقتصادي

سمنان سومین استان مجری جشنواره هفته های خرید اینترنتی


سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت استان از برگزاری جشنواره هفته های خرید اینترنتی در استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت استان از برگزاری جشنواره هفته های خرید اینترنتی در استان خبر داد.

سید مجتبی زرگر با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان صمت استان سمنان و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در راستای حمایت از کسب و کارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسب وکارها و اصناف در استان و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی انجام می شود.

وی تصریح کرد: استان سمنان به عنوان سومین استان مجری این طرح در کشور است که در این طرح کسب و کارهای آنلاین از تاریخ 23 اسفندماه لغایت 29 اسفندماه سالجاری از طریق سامانه www.

ecfestival.

ir اقدام به ارائه و فروش کالاها و خدمات خود با تخفیف و تسهیل مناسب می کند.

سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صمت استان سمنان اضافه کرد: جشنواره هفته های خرید اینترنتی ایران، رویدادی است که می کوشد با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویس های اینترنتی در حوزه های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب وکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان سومین استان مجری جشنواره هفته های خرید اینترنتی

سمنان سومین استان مجری جشنواره هفته های خرید اینترنتی