مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-07پزشكي

مطالعه اپل نشان داد که جهان چقدر پر سر و صدا است


یک مطالعه روی سلامت شنوایی از سوی محققان شرکت اپل نشان داده است که دنیای ما چقدر پر سر و صدا است و به سلامت شنوایی مردم جهان آسیب می رساند.

- یک مطالعه روی سلامت شنوایی از سوی محققان شرکت اپل نشان داده است که دنیای ما چقدر پر سر و صدا است و به سلامت شنوایی مردم جهان آسیب می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، اپل از برنامه(اپلیکیشن) تحقیقاتی خود برای انجام کارهای مفید در جوامع آمریکایی استفاده می کند.

این شرکت به تازگی یک مطالعه شنیداری برای ارزیابی سلامت شنوایی شهروندان در ایالات متحده و تشویق مردم برای مراقبت بهتر از شنوایی خود انجام داده است.

این مطالعه با همکاری دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه میشیگان در حال انجام است و داده های آن با سازمان بهداشت جهانی به اشتراک گذاشته می شوند.

رن مینگوی دستیار مدیرکل سازمان بهداشت جهانی گفت: از دست دادن شنوایی می تواند از بسیاری جهات بر شخص تأثیر بگذارد و هدف ما افزایش تمرکز بر اهمیت سلامت شنوایی در بین تصمیم گیرندگان جامعه و جمعیت عمومی است.

وی افزود: ما مردم را تشویق می کنیم که اقدامات مناسبی را برای محافظت از شنوایی خود انجام دهند و از این توانایی به خوبی مراقبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه اپل نشان داد که جهان چقدر پر سر و صدا است

مطالعه اپل نشان داد که جهان چقدر پر سر و صدا است