مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-07سياسي

داماد تنگستانی به اتهام نقش پروتکل های بهداشتی به دادگاه معرفی شد


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان استان بوشهر اعلام کرد: داماد تنگستانی به اتهام بی توجهی به رعایت قانون و نقض پروتکل های بهداشتی، به دادگاه معرفی شد.

- رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان استان بوشهر گفت: داماد تنگستانی که در شرایط پاندمی کرونا، اقدام به برگزاری مراسم عروسی با حضور 350 نفر مهمان کرده بود، به اتهام بی توجهی به رعایت قانون و نقض پروتکل های بهداشتی، به دادگاه معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، عادل مقدس روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس قوانین این فرد متعهد شده بود تعداد میهمانان این مراسم حداکثر 100 نفر باشد، اما با افزایش این تعداد بدون هماهنگی با تالار، سبب شد تا رعایت فاصله فیزیکی مناسب امکان پذیر نباشد.

وی افزود: همچنین در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بیشتر مهمانان این مراسم از استان خوزستان بودند که بیش از 2 هفته است در وضعیت قرمز شیوع ویروس جهش یافته کرونا قرار دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار کرد: برگزاری تجمع ها از عواملی است که در گسترش بیماری کرونا بسیار اثرگذار است و تلاش شده است با وضع و ابلاغ قوانین از انجام تجمع های غیر ضروری جلوگیری شود.

مقدس یادآور شد: بر اساس قانون تالارهای پذیرایی موظف شده اند که از انجام تجمع ها با بیش از صد نفر در آن مکان جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد تنگستانی به اتهام نقش پروتکل های بهداشتی به دادگاه معرفی شد

داماد تنگستانی به اتهام نقش پروتکل های بهداشتی به دادگاه معرفی شد