مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-07اقتصادي

کشف 1.8 تن شکر و روغن احتکار شده از یک انباری در اراک


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف یک تن و 807 کیلوگرم شکر و روغن سویا و جامد احتکار شده در انباری در شهرستان اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس محمد عقیل سلگی اظهار کرد: مأموران مکان مورد نظر و نیز اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، به همراه نماینده اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت، در بازرسی از انبار دپوی اقلام احتکار شده در شهرستان اراک، موفق به کشف یک تن و 807 کیلوگرم شکر و روغن جامد و سویا شدند.

  رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی بیان داشت: ارزش تقریبی اقلام احتکاری کشف شده از سوی کارشناسان، 500 میلیون ریال تخمین زده شده است.

سلگی  ادامه داد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

  وی با تقدیر از همکاری و تعامل فراگیر مردم با پلیس در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی افزود: پلیس امنیت اقتصادی همواره با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن 110 به کارشناسان این پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.8 تن شکر و روغن احتکار شده از یک انباری در اراک

کشف 1.8 تن شکر و روغن احتکار شده از یک انباری در اراک