مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-07سياسي

دورکاری ادارات به صورت سلیقه ای اعمال می شود/ از اصناف رضایت داریم


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دورکاری ها به صورت سلیقه ای در ادارات انجام می شود در حالی که در قانون تکلیف این موضوع مشخص است.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دورکاری ها به صورت سلیقه ای در ادارات انجام می شود در حالی که در قانون تکلیف این موضوع مشخص است.

دکتر محمدصادق بصری صبح امروز 17 اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از فردا روند انتخابات 1400 در کشور آغاز می شود و مهم ترین اصل مشارکت مردم است و باید تلاش کنیم مشارکت مردم بالا برود.

وی افزود: در استان کرمان در انتخابات های گذشته حضور مردم نسبت به متوسط کشور خوب بوده و در انتخابات اسفندماه سال گذشته نیز مشارکت مردم استان بالاتر از میانگین کشور بوده است.

بصیری تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل دخیل در انتخابات 1400 کرونا است که از دو جهت می تواند روی مشارکت مردم اثر بگذارد که نخستین مورد معیشت مردم است و کرونا تهدیدی برای معیشت مردم است و موجب نارضایتی می شود.

وی بیان کرد: مسئله دیگر تجمع مردم برای حضور در انتخابات و فعالیت هیئت های اجرایی و نظارت و حجم انتخابات شوراها است که اگر مدیریت کرونا به خوبی صورت نگیرد، روی مشارکت مردم تاثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری ادارات به صورت سلیقه ای اعمال می شود/ از اصناف رضایت داریم

دورکاری ادارات به صورت سلیقه ای اعمال می شود/ از اصناف رضایت داریم