مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-07سياسي

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در البرز برگزار شد


پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای با حضور دانش آموختگان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه های استان البرز برگزار شد.

- ایسنا/البرز پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای با حضور دانش آموختگان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه های استان البرز برگزار شد.

مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای به صورت آنلاین و غیرحضوری بین دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای هر ساله به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و معاونت های فرهنگی سراسر کشور برگزار می شود که معاونت فرهتگی جهاددانشگاهی واحد البرز نیز سومین سال پیاپی است که این مسابقات را برگزار می کند.

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

دانشجویان در مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در سه دقیقه به ارائه و تبیین پایان نامه خود می پردازند و ملاک امتیازدهی داوران، محتوای پایان نامه و نحوه ارائه آن است.

مرحله استانی این دوره از مسابقات با رقابت 10 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های استان به کار خود پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در البرز برگزار شد

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در البرز برگزار شد