مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-07سياسي

نامزدهای انتخاباتی هم اکنون نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند


دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان گفت: ضرورت دارد نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون نسبت به تکمیل فرآیند استعلام انتخاباتی و دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

- ایسنا/کرمان دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان گفت: ضرورت دارد نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون نسبت به تکمیل فرآیند استعلام انتخاباتی و دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

سیدمهدی قویدل اظهار کرد: باتوجه به دستورالعمل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعیین بازه زمانی محدود جهت ثبت نام نامزدها و همچنین طبق تاکید رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان و ریاست کل دادگستری استان، نامزدها بایستی قبل از تاریخ 20 اسفندماه 99 نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: این تصمیم جهت بررسی دقیق و کیفی و به منظور جلوگیری از تراکم جمعیت، پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و همکاری بیشتر با نامزدهای انتخاباتی اتخاذ شده و تاکید می شود نامزدها نسبت به این تصمیم حساس باشند و از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدامات لازم را جهت دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی هم اکنون نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند

نامزدهای انتخاباتی هم اکنون نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند