مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-07ورزشي

برای قرارداد و حضور در پرسپولیس؛ فرشاد فرجی آپارتمان خود را فروخت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل کمبود مدافع به دنبال جذب فرجی است و قبل از او هم گزینه های دیگری را زیر نظر داشت که مقدمات حضور آنها در پرسپولیس فراهم نشد اما حالا فرجی این شانس را دارد که با دریافت رضایتنامه .

- برای قرارداد و حضور در پرسپولیس؛ فرشاد فرجی آپارتمان خود را فروخت! فرشاد فرجی که هنوز شش ماه دیگر با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد برای دریافت رضایتنامه از این باشگاه، آپارتمان مسکونی خود در شمال کشور را برای فروش گذاشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل کمبود مدافع به دنبال جذب فرجی است و قبل از او هم گزینه های دیگری را زیر نظر داشت که مقدمات حضور آنها در پرسپولیس فراهم نشد اما حالا فرجی این شانس را دارد که با دریافت رضایتنامه از هفته هجدهم لیگ برای پرسپولیس بازی کند.

خرید فرجی می تواند خیال گل محمدی را بابت نیمکت پرسپولیس و ذخیره های سیدجلال و کنعانی زادگان راحت کند اما این یک طرف ماجراست.

مهدی رحمتی که در تیمش با کمبود بازیکن روبه روست و مشکلات عدیده مالی و مالکیتی را پشت سر گذاشته، به شدت مخالف جدایی فرجی و سایر بازیکنان شهرخودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قرارداد و حضور در پرسپولیس؛ فرشاد فرجی آپارتمان خود را فروخت!

برای قرارداد و حضور در پرسپولیس؛ فرشاد فرجی آپارتمان خود را فروخت!