مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-07اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در کشور از ورود سامانه بارشی جدید در روز چهارشنبه (20 اسفند) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا (17 و 18 اسفند) در سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: سه شنبه (19 اسفند) برای نوار شمالی بارش خفیف باران، در ارتفاعات البرز ابرناکی با احتمال بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعدازظهر چهارشنبه (20 اسفند) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش در این منطقه آغاز می شود، گفت: پنجشنبه (21 اسفند) سامانه بارشی ضمن تقویت با حرکت شرق سوی خود نوار شمالی و غالب مناطق نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

به گفته وی، امروز تا اوایل وقت فردا (17 تا 18 اسفند) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و سواحل دریای خزر به سبب وزش باشد شدید مواج پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (18 اسفند) کمی ابری، گاهش همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش ابر با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (19 اسفند) نیمه ابری و وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

ورود سامانه بارشی جدید به کشور