مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-07ورزشي

دعوت شناگران معلول کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی


رییس هییت ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمان از دعوت ابوالفضل ملک اولادی در رده جوانان و سینا ضیغمی در رده بزرگسالان به اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین خبر داد.

- رییس هییت ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمان خبر داد دعوت شناگران معلول کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی ایسنا/کرمان رییس هییت ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمان از دعوت ابوالفضل ملک اولادی در رده جوانان و سینا ضیغمی در رده بزرگسالان به اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین خبر داد.

مهدی نخعی با اعلام این خبر گفت: اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو رده جوانان و بزرگسالان از 14 تا 18 اسفند ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار می شود که در همین رابطه 10 ورزشکار در رده های جوانان و بزرگسالان به این اردو فراخوانده شدند که از استان کرمان ابوالفضل ملک اولادی در رده جوانان و سینا ضیغمی در رده بزرگسالان در این اردو حضور دارند.

وی در تشریح وضعیت ورزشکاران این رشته در هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین استان گفت: ملی پوشان بزرگسال ما محمد کریم زاده، ایلیا کاظمیه، فرزاد حسین آبادی، سینا ضیغمی نژاد؛ سید شورش دلپسند و ملی پوشان جوان ما امیررضا نجف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شناگران معلول کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی

دعوت شناگران معلول کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی