مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-07اقتصادي

از نفت ارزانی که خریدید استفاده کنید!


اوپک و متحدانش درخواست هند برای افزایش تولید را نادیده گرفتند و عربستان سعودی از دهلی نو خواست از نفتی که سال گذشته با قیمت فوق العاده ارزان خریده بود، - اوپک و متحدانش درخواست هند برای افزایش تولید را نادیده گرفتند و عربستان سعودی از دهلی نو خواست از نفتی که سال گذشته با قیمت فوق العاده ارزان خریده بود، استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دارمندرا پرادهان، وزیر نفت هند در آستانه نشست چهارم مارس تولیدکنندگان اوپک پلاس با اشاره به افزایش قیمت نفت که به تقاضا برای سوخت در این کشور آسیب زده و فشارهای تورمی را افزایش داده، از اوپک و متحدانش خواسته بود محدودیت عرضه خود را تسهیل کنند.

پرادهان پس از تصویب عدم افزایش تولید نفت در نشست پنج شنبه وزیران اوپک پلاس، به رویترز گفت: به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای مصرف کننده نفت، هند نگران است که اقداماتی که از سوی کشورهای تولیدکننده دنبال می شود، احیای مبتنی بر مصرف را تضعیف کرده و به مصرف کنندگان به خصوص در بازار حساس به قیمت هند آسیب بزند.

قیمتهای نفت هفته گذشته در پی تصمیم اوپک و متحدانش برای عدم افزایش تولید، به بالاترین حد در بیش از یک سال اخیر صعود کردند و نفت برنت تا مرز 70 دلار پیشروی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نفت ارزانی که خریدید استفاده کنید!

از نفت ارزانی که خریدید استفاده کنید!