مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-07اقتصادي

بهره برداری از قطار شهری کرج و پروژه کمربندی شمالی در نیمه نخست سال 1400


استاندار البرز با اشاره به طراحی پروژه های راهی بزرگ در استان البرز، گفت: این پروژه ها به منظور تسهیل تردد مردم در دستور کار قرار گرفته است که در این میان نیمه نخست سال 1400 شاهد بهره برداری از کمربند شمالی و قطار شهری کرج خواهیم بود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، شامگاه شنبه، در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل این سازمان صورت گرفت، با اشاره به اینکه بستر کافی برای توسعه زیرساخت های تردد استان البرز فراهم شده است، گفت: طرح های ملی و بزرگی در این راستا برنامه ریزی و اجرای آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به گره ترافیکی موجود در البرز، اظهار کرد: از جمله پروژه هایی که به کمک رفع ترافیک استان البرز و سهولت تردد در این استان می آید، آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه ومسافربری شدن فرودگاه پیام است که همگی با توجه و نگاه مسؤولان ملی به ثمر می نشیند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از قطار شهری کرج و پروژه کمربندی شمالی در نیمه نخست سال 1400

بهره برداری از قطار شهری کرج و پروژه کمربندی شمالی در نیمه نخست سال 1400