مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-07بين الملل

ترامپ از حزب جمهوریخواه خواست از نامش برای کسب درآمد استفاده نکند


دونالد ترامپ ارگانهای حزب جمهوریخواه را تحت فشار گذاشته تا دست از استفاده از نام وی و ارجاع دادن به او به جهت کسب پول و فروش کالا خودداری کنند.

- دونالد ترامپ ارگانهای حزب جمهوریخواه را تحت فشار گذاشته تا دست از استفاده از نام وی و ارجاع دادن به او به جهت کسب پول و فروش کالا خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو منبع آگاه به پایگاه هیل تایید کردند که وکلای دونالد ترامپ این درخواست را با فرستادن نامه هایی طی روز جمعه به کمیته ملی حزب جمهوریخواه، کمیته ملی سناتوری حزب جمهوریخواه و کمیته ملی کنگره ای حزب جمهوریخواه مطرح کردند.

این سه گروه بزرگترین نهادهای عامل جذب اعتبارات مالی برای حزب جمهوریخواه هستند.

ترامپ از خیلی وقت پیش به خاطر دانشش در حوزه بازاریابی که ناشی از سابقه فراوان کار در حوزه املاک بوده شناخته شده است و حتی هنگامی که در ریاست جمهوری بود نسبت به اینکه چطور قانونگذاران و ارگانهای حزب از نام او برای کسب منفعت برای خودشان و کاندیداهای دیگر استفاده کنند، مدعی بود.

یک مشاور ترامپ به پولتیکو که اول درباره این نامه ها گزارش کرد، گفت: دونالد ترامپ متعهد به حزب جمهوریخواه و انتخاب شدن محافظه کاران حامی رویکرد اول آمریکا است اما به هیچ کس چه دوست چه دشمن مجوز استفاده از تشابه با خودش بدون تایید مستقیم را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از حزب جمهوریخواه خواست از نامش برای کسب درآمد استفاده نکند

ترامپ از حزب جمهوریخواه خواست از نامش برای کسب درآمد استفاده نکند