مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-07اقتصادي

وضعیت معاملات بورس تا 6 ماه آینده


تا 6 ماه آینده بازار سرمایه با نوسان و روندی متعادل همراه است اما سهامداران نباید منتظر رشد پرشتاب شاخص بورس تا آن زمان باشند و با توجه به موقعیت فعلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سهیل کلاهچی به افت اخیر شاخص بورس اشاره کرد و افزود: بازار سهام از لحاظ تکنیکالی و بنیادی در شرایط خوبی قرار دارد اما با وجود نقاط مثبت و اقداماتی که سازمان بورس برای بهبود وضعیت بازار در دستور کار قرار داده است همچنان این بازار در موقعیت نزولی قرار دارد و این امر بر افزایش ترس و نگرانی سهامداران در بازار تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گاه در اسفند ماه شاهد بازاری مثبت در روند معاملات بورس نبوده ایم، گفت: اسفند ماه همیشه بازاری منفی برای بورس بوده است، دلیل آن به شرکت هایی بر می گردد که به دلیل کسب نقدینگی به دنبال نقد کردن سهام خود در بازار هستند و این موضوع به شدت بر روند اصلاحی بازار تاثیرگذار است.

کلاهچی به انتشار اوراق اختیار تبعی در بورس اشاره کرد و اظهار داشت: تا چند وقت گذشته بسیاری از شرکت ها اقدام به انتشار اوراق اختیار تبعی برای سهام خود می کردند.

اکنون با قیمت هایی که در بازار وجود دارد همه افرادی که از این اوراق برخوردارند اقدام به استفاده از آن می کنند زیرا در وضعیت فعلی قیمت ها حدود 30 تا 50 درصد کمتر از قیمتی است که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت معاملات بورس تا 6 ماه آینده

وضعیت معاملات بورس تا 6 ماه آینده