مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-07پزشكي

شمار بیماران بستری در مازندران 627 نفر رسید


با بستری شدن تعداد 79 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل به 627 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی شبانه روز گذشته شاهد روند کاهشی ویروس از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 476 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 113 بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 151 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار جدید بستری و 5 بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: 37 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با بستری شدن تعداد 79 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل به 627 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بیماران بستری در مازندران 627 نفر رسید

شمار بیماران بستری در مازندران 627 نفر رسید