مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-06سياسي

فقدان چشم انداز مهمترین مشکل توسعه استان قم


نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مشکلات استان قم گفت: فقدان چشم انداز واحد و مدون برای توسعه قم در بخش های مختلف باعث شده هرکسی نظر خود را اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی عقل منفصل مجلس است و ویژگی ممتاز آن این است که تنها مرکز پژوهشی مستقیم در ارتباط با قانون گذاری کشور است، گفت: مرکز پژوهش های مجلس از جامع تخصص های مختلف زندگی و کار و تلاش تشکیل شده است تا بتواند یک ریل گذاری صحیح و مناسبی را در بحث قانونگذاری کشور در تمامی ابعاد ترسیم کند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی قم با اشاره به اینکه از زمان تصدی مسئولیتش در مرکز پژوهش های مجلس حدود 7 ماه می گذرد، افزود: در طول این مدت، 14 رویکرد را دنبال کردیم که تمامی اقدامات و تلاش های صورت گرفته این چند ماهه در راستای این چهارده رویکرد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه 14 رویکرد مطرح شده، هم ناظر به توجه ظرفیت های دینی و اعتقادی حوزه قانون گذاری و نظارت و هم، به جمع سپاری علمی و ارتقای مرکز پژوهش ها از یک مرکز پژوهشی به عنوان یک کارفرما است، گفت: امیدواریم بتوانیم در این مرکز که قدمت آن به ربع قرن رسیده و خدمات جدی و معتبری در آن ارائه شده است، به اهم مسائل را بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان چشم انداز مهمترین مشکل توسعه استان قم

فقدان چشم انداز مهمترین مشکل توسعه استان قم