مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-06سياسي

احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احوالپرسی خود با باغبان های فضای سبز مجلس گفت: روز درختکاری را به همه کسانی که دستانشان برای کاشت گیاهان و درختان و فضای سبز، - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احوالپرسی خود با باغبان های فضای سبز مجلس گفت: روز درختکاری را به همه کسانی که دستانشان برای کاشت گیاهان و درختان و فضای سبز، پینه بسته، تبریک می گویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در حاشیه مراسم روز درختکاری فرصتی دست داد تا با باغبان های عزیز و زحمتکش فضای سبز مجلس نیز احوالپرسی کنم.

ان شاءالله بتوانیم با کاهش تبعیض ها و تقویت معیشتی همه افراد زحمتکش به خصوص کسانی که با خدمت به طبیعت، عوامل اصلی پیشرفت و آبادانی کشورمان هستند، بخشی از زحمات این عزیزان و بزرگواران را جبران کنیم و همانند تصویب ممنوعیت صید ترال در این مجلس که هم به نفع معیشت صیادان بومی و هم به نفع اکوسیستم دریا بود، قانون گذاری دوستدار محیط زیست را در اولویت بدانیم.

روز درختکاری را به همه کسانی که از محیط زیست ما محافظت می کنند و همه آنهایی که دستانشان برای کاشت و داشت گیاهان و درختان و فضای سبز، پینه بسته است تبریک می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس

احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس