مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-06سياسي

خودصیانتی در دستگاه های نظارتی تقویت شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که عرصه انتخابات در واقع عرصه آبروی مردم و کسانی که به صحنه می آینداست، گفت: تلاش شود آبروی افراد در انتخابات حفظ شود البته هیئت نظارت بر انتخابات نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازها باید ورود همه جانبه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول (عج) ستون آن محسوب می شود، گفت: به ستون نظام باید خیلی توجه داشته باشیم و همه برنامه ریزی ها، نظارت ها و طرح ها به جایی ختم شود که ستون نظام آسیب نبیند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر تعامل قوی هیئت نظارت بر انتخابات با دستگاه اجرایی افزود: خیلی جاها امور با روابط اخلاقی حل می شود ضمن اینکه ستاد اجرایی باید این احساس را داشته باشد هیئت نظارت بر انتخابات قدرتمندانه پای کار است.

فلاحتی با اشاره به اینکه خودصیانتی موجب آرامش روح و روان انسان می شود، بیان کرد: خودصیانتی در خود و همه کسانی که نظارت را به عهده دارند، ایجاد کنید و آگاه باشید همه قلب ها و نگاه ها متوجه هیئت های نظارت است و اگر رضای خدا را مدنظر داشته باشید خدای متعال نیز کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امیدوارم انتخابات باشکوه، پرعظمت و در راستای اقتدار نظام اسلامی برگزار شود، گفت: کسی که مسؤولیت امور را به عهده می گیرد باید صلاحیت لازم را داشته باشد و بتواند برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودصیانتی در دستگاه های نظارتی تقویت شود

خودصیانتی در دستگاه های نظارتی تقویت شود