مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06اقتصادي

بهره برداری از فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در تابستان 1400


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جلسه گذر از بحران کم آبی در سال 1400، گفت: پیش بینی می شود فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در اواسط تابستان 1400 در مدار بهره برداری قرار گیرد.

- معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: بهره برداری از فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در تابستان 1400 ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جلسه گذر از بحران کم آبی در سال 1400، گفت: پیش بینی می شود فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در اواسط تابستان 1400 در مدار بهره برداری قرار گیرد.

ناصر اکبری با بیان اینکه هم اکنون حجم ذخیره سد زاینده رود 13.

7 درصد است، اظهار کرد: در صورتی که تا پایان سال آبی، بارندگی در حد نرمال نداشته باشیم احتمال اینکه تابستان سختی را از لحاظ منابع آبی تجربه کنیم زیاد است.

وی با اشاره به تامین پایدار آب شرب ساکنان شهرها و روستاها در استان، گفت: سناریوهای گوناگونی باید با هدف تامین پایدار آب شرب شهرها و روستاها مد نظر قرار گیرد که یکی از مهمترین آنها مدیریت فشار و زون بندی شبکه آب است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان با تاکید بر استفاده از سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی در شهرها و روستاها، تصریح کرد: باید بستر استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در تابستان 1400

بهره برداری از فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در تابستان 1400