مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-06پزشكي

هشت روز متوالی بدون فوتی کرونا در مهاباد


مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اعلام کرد: مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان برای هشتمین روز پیاپی بدون تغییر باقی مانده است.

- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت نشده به طوری که مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به این ویروس برای هشتمین روز پیاپی بدون تغییر باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بهاءالدین حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت این شهرستان را زرد عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 327 نفر در این شهرستان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی مجموع مبتلایان به بیماری کووید-19 در مهاباد را 6 هزار و 847 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد پنج هزار و 39 نفر در مراکز غربالگری 16 ساعته و هزار و 808 نفر نیز در بیمارستان شناسایی شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه 200 نفر از کادر درمانی این شهرستان تاکنون واکسن کرونا زا تزریق کرده اند، اظهار داشت: تاکنون هیچ کدام از افرادی که اقدام به دریافت واکسن کرده اند علایم یا حساسیتی نسبت به این واکسن نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت روز متوالی بدون فوتی کرونا در مهاباد

هشت روز متوالی بدون فوتی کرونا در مهاباد