مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-06سياسي

پایان مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در نیشابور


آخرین بخش عملی یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی فناوری نانو که طی سه روز از 14 اسفند تا 16 اسفند همزمان با سه شهر دیگر کشور در محل پژوهشسرای مسیح آبادی نیشابور برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور آخرین مرحله عملی المپیاد دانش آموزی بین چهار دانش آموز مقطع دبیرستان ظهر امروز به  پایان رسید.

در سومین روز از مرحله المپیاد عملی دانش آموزی نانو دانش آموزان نمونه ها را از داخل کوره برداشتند؛ سپس نمونه های حاضر شده توسط ناظر ستاد پلمپ و برای انجام تست های نهایی به همراه ناظر به تهران فرستاده شد.

پس از این دانش آموزان در کارگاه آموزش مجازی روش های آنالیز مواد شرکت کردند.

فاطمه خسرونژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این آموزش ها به دانش آموزان در ارائه نمونه هایی که در آینده انجام می دهند، بسیار موثر است.

مدیر المپیاد افزود: بعد از اعلام نتایج تست های ارسالی به تهران دانش آموزان در مصاحبه ای آنلاین که آخر این هفته برگزار می شود نتایج را در مقابل داورانی که از اساتید دانشگاهی هستند تحلیل و نتایج همه فعالیت های انجام شده طی این سه روز را ارائه می کنند.

وی بیان کرد: در پایان با جمع کردن نمره این مصاحبه به همراه کار آزمایشگاهی دانش آموزان و آزمون کتبی که دیروز برگزار شده بود، مدال های طلا، نقره و برنز در تاریخ 25 اسفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در نیشابور

پایان مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در نیشابور