مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06سياسي

لزوم توانمندسازی و تقویت بنیه اقتصادی مددجویان ایلامی


سرپرست استانداری ایلام بر لزوم توانمندسازی و تقویت بنیه اقتصادی مددجویان ایلامی تاکید کرد و گفت: هرگونه کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه باید با حفظ کرامت صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم مزید بر علت شده است باید هوای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را داشته باشیم که در این میان کمیته امداد پیش قراول است.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که انقلاب ما انقلاب مستضعفین است، عنوان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایجاد عدالت و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده و امام راحل با تاسیس نهاد کمیته امداد به راستی در این مسیر مهم گام برداشت.

وی در ادامه خدمت خالصانه به مردم را عین عبادت دانست و افزود: رسالت همه ما این است که در ادامه مسیر در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه حرکت کنیم.

وی افزود: در این راستا در تلاش هستیم در نقاط محروم استان ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان با جذب و مشارکت ارگان ها و نهادها و بنیادهای قدرتمند کشور به همراه کمیته امداد حضرت امام (ره) اقدامات شایان توجهی انجام بدهیم.

توانمندسازی مددجویان اجرایی شود سرپرست استانداری ایلام در ادامه با اعلام حمایت از برنامه های کمیته امداد استان، بیان کرد: تمام قد از هر برنامه ای که در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توانمندسازی و تقویت بنیه اقتصادی مددجویان ایلامی

لزوم توانمندسازی و تقویت بنیه اقتصادی مددجویان ایلامی