مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-06حوادث

زورگیری در پوشش مسافرکشی در کرمانشاه/ سارقان دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری 2 زورگیر خشن که پس از سرقت یک دستگاه تاکسی و در پوشش مسافرکشی از شهروندان زورگیری می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری از وی توسط راننده و سرنشین یک تاکسی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 2 فرد زورگیر پس از سرقت یک دستگاه تاکسی و تحت عنوان مسافرکش، افراد سالمند و بانوان را سوار خودرو کرده و سپس در فرصت مناسب و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال باارزش آن ها نظیر طلا، گوشی تلفن همراه، پول نقد و عابر بانک و .

می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده و تلاش های بی وقفه خود موفق به شناسایی یکی از عوامل زورگیری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و تاکسی سرقتی را هم کشف کردند.

وی با اشاره به اعتراف زورگیر دستگیر شده به ارتکاب پنج فقره سرقت به عنف و 6 فقره کیف قاپی در شهر کرمانشاه عنوان کرد این سرقت ها را با همدستی شخص دیگری انجام می داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری در پوشش مسافرکشی در کرمانشاه/ سارقان دستگیر شدند

زورگیری در پوشش مسافرکشی در کرمانشاه/ سارقان دستگیر شدند