مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-06اقتصادي

دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی روند سرمایه گذاری در جزیره هرمز را تسهیل کنند


دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی باید با تسهیل شرایط و رفع موانع، از کار بزرگ سرمایه گذاران بخش خصوصی در جزیره هرمز حمایت و روند انجام کارها را تسریع کنند.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی باید با تسهیل شرایط و رفع موانع، از کار بزرگ سرمایه گذاران بخش خصوصی در جزیره هرمز حمایت و روند انجام کارها را تسریع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون همتی پس از بازدید از روند اجرای پروژه های توسعه ای در جزیره هرمز، عنوان کرد: امکانات مناسب گردشگری در جزیره هرمز در حال ایجاد است که جاذبه های این جزیره را برای گردشگران افزایش خواهد داد و موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم و رونق هر چه بیشتر فعالیت ها در این جزیره خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس ظرفیت های جزیره هرمز، برنامه ریزی خوبی برای ساخت و آماده سازی امکانات گردشگری در این جزیره صورت گرفته و همه باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران کمک کنیم تا این برنامه ها محقق شود.

استاندار هرمزگان افزود: دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی در استان هرمزگان باید از سرمایه گذاران حمایت کنند و روند کارها را سرعت بخشند تا به لحاظ امکانات اقامتگاهی و تفریحی این جزیره شاهد پیشرفت های مناسبی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی روند سرمایه گذاری در جزیره هرمز را تسهیل کنند

دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی روند سرمایه گذاری در جزیره هرمز را تسهیل کنند