مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-06سياسي

جوکار: بدون لغو تحریم ها پرداختن به FATF بی معناست


تا زمانی که تحریم ها سر جای خود است پرداختن به موضوع FATF کار عبث و بیهوده ای است و دلیلی برای حتی بررسی آن هم وجود ندارد.

-  محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در و کنوانسیون های آن است.

وی افزود: کسانی که می گویند اگر ما به FATF  مبادلات بانکی مان با مشکل مواجه می شود به این سوال پاسخ دهند مگر از آنکه ما با تحریم مواجهیم امکان جابجایی پول برای من فراهم است که بخواهد برایش مشکلی پیش آید.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتن ما امروز با تحریم های بانکی آمریکا و اروپا مواجهیم و وقتی این تحریم ها هست اگر چه محدودیتی می خواهد در صورت عدم پیوستن به FATF در مورد ما اعمال شود.

 جوکار خاطرنشان کرد:پیوستن به FATF نه تنها مشکلی را از ما حل نمی کند بلکه مشکلات بیشتری را هم برای ما ایجاد خواهد کرد و باعث محدودیت های بیشتر علیه کشور ما خواهد شد.

 وی افزود: با توجه به محدودیت هایی که به دنبال اعمال تحریم ها علیه ایران در مورد کشور ما ایجاد شده ما به ناچار از کانال های غیررسمی به دنبال خنثی سازی تحریم ها هستیم و وقتی ما به FATF پیوند این اطلاعات مربوط به خنثی سازی تحریم ها در اختیار دشمنان ما قرار خواهد گرفت و آنها محدودیت های بیشتری را علیه ما اعمال خواهند کرد و این همان چیزی است که آنها به دنبالش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: بدون لغو تحریم ها پرداختن به FATF بی معناست

جوکار: بدون لغو تحریم ها پرداختن به FATF بی معناست