مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-05سياسي

واکنش تند استاندار خوزستان به برگزاری مجلس عزاداری منتسب به یک نماینده مجلس


قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در واکنش به به برگزاری مجلس عزاداری منتسب به یک نماینده مجلس گفت: چنین وضعیتی مایه تاسف است و به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست؛ - فرمانداران نماینده عالی دولت به شمار میروند نه نماینده نماینده و در برابر حفظ سلامتی و جان تک تک شهروندان مسئول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عصر جنوب نوشت: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز جمعه در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: متاسفانه اخیرا مراسم عزاداری منتسب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعیت بالا برگزار شده است و فرماندار مربوطه در برابر این مراسم سهل انگاری کرده و تعارف و رودروایسی های رایج را ملاک قرار داده است.

وی افزود: چنین وضعیتی مایه تاسف است و به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست؛ فرمانداران نماینده عالی دولت به شمار میروند نه نماینده نماینده و در برابر حفظ سلامتی و جان تک تک شهروندان مسئول هستند.

سلیمانی تاکید کرد: حرمت بزرگان و افراد متوفی در جای خود ارزشمند است اما فرمانداران باید با اقتدار جلوی برگزاری هرگونه مراسم جمعیتی برای شادی و عزا حتی به فرض انتساب مراسم به مقامات را بگیرند تا از مرگ و میرهای بیشتر پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند استاندار خوزستان به برگزاری مجلس عزاداری منتسب به یک نماینده مجلس

واکنش تند استاندار خوزستان به برگزاری مجلس عزاداری منتسب به یک نماینده مجلس