مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-05سياسي

کانون مساجد در شهر مرزی بیله سوار عملکرد ستودنی داشته است


امام جمعه موقت شهرستان بیله سوار گفت: کانون فرهنگی – هنری مساحد در شهرستان مرزی بیله سوار در اجرای برنامه های متنوع در این بخش عملکردی شایسته داشته است.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه موقت شهرستان بیله سوار گفت: کانون فرهنگی – هنری مساحد در شهرستان مرزی بیله سوار در اجرای برنامه های متنوع در این بخش عملکردی شایسته داشته است.

حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، پیشاپیش فرا رسیدن مبعث رسول اکرم را به مردم تبریک گفت.

وی از مردم بیله سوار به خاطر کمک های مومنانه تشکر کرد و از سپاه ناحیه بیله سوار و تمامی اداراتی که در رزمایش بزرگ مواسات و همدلی به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه موقت بیله سوار به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین کلید واژه را که همان خطای محاسباتی است، مطرح نمودند و این نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در این چهل و دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

فاضلی نیا در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات مورد تاکید جدی است و نباید از تشکیل دولت جوان حزب الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون مساجد در شهر مرزی بیله سوار عملکرد ستودنی داشته است

کانون مساجد در شهر مرزی بیله سوار عملکرد ستودنی داشته است