مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-05سياسي

مدیرعامل راه آهن: از همه مردم درخواست کرده ایم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند


مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفر های ریلی در ایام نوروز، وضعیت سلامت همه مسافران سه بار با سامانه سلامت وزارت بهداشت کنترل شده و از سفر افراد مبتلا به بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.

آقای سعید رسولی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور افزود: پیشتر هم از همه مردم درخواست کرده ایم که در ایام نوروز در منزل بمانند و از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در عین حال برای سفر های ضروری مردم پیش از نوروز و در ایام نوروزی تمهیدات سخت گیرانه ای اندیشیده شده که همگی منطبق بر دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کروناست.

وی گفت: برای سفر به برخی از مناطق کشور و از جمله خوزستان دستورالعمل تشدید اقدامات بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده که با اعتقاد و باور، مفاد آن را اجرایی می کنیم.

به گفته مدیرعامل راه آهن، برای همه سفر های ریلی 3 مرتبه وضعیت سلامت مسافران از طریق کدملی آن ها از سامانه وزارت بهداشت استعلام گرفته می شود که شامل هنگام خرید بلیت، روز سفر و لحظه سوار شدن به قطار است.

وی افزود: در عین حال برای سفر های از مبدا شهر های خوزستان و یا به مقصد شهر های این استان، تست سریع کرونا برای مسافران در نظر گرفته شده است که با همکاری حوزه بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل راه آهن: از همه مردم درخواست کرده ایم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

مدیرعامل راه آهن: از همه مردم درخواست کرده ایم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند