مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-05بين الملل

تحقیقات آمریکا درباره ارتباط میان قانونگذاران و عاملان حمله به کنگره


یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت، جامعه اطلاعاتی این کشور در حال تحقیق درباره هر گونه ارتباط میان قانونگذاران و آشوبگرانی است که در ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره حمله کردند.

- یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت، جامعه اطلاعاتی این کشور در حال تحقیق درباره هر گونه ارتباط میان قانونگذاران و آشوبگرانی است که در ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این مقام عنوان کرد این تحقیقات تا کنون به این یافته رسیده که برخی از آشوبگران قبل از شش ژانویه با برخی از قانونگذاران در ارتباط مستقیم بوده و یا شراکت داشته اند اما سند و مدرکی از دست داشتن قانونگذاران در اغتشاش یا کمک شخصی آنها به اغتشاشگران به دست نیامده است.

مقامها هفته هاست مشغول تحقیق درباره حمله آشوبگران حامی ترامپ به کنگره در ششم ژانویه بوده و توانسته اند صدها تن را از بابت دست داشتن در این اغتشاشی که منجر به مرگ پنج تن شد بازداشت کنند.

مقامها همچنین در ضمن دستگیر کردن کسانی که به کنگره حمله کردند شروع به تمرکز بر کسانی که حمله را برنامه ریزی کردند، کسانی که آنها را تامین کردند و اینکه چه ارتباطی بین آنها و قانونگذاران وجود دارد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات آمریکا درباره ارتباط میان قانونگذاران و عاملان حمله به کنگره

تحقیقات آمریکا درباره ارتباط میان قانونگذاران و عاملان حمله به کنگره