مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05سياسي

معضلات آرادکوه حق زندگی عادی و سالم را از مردم گرفته است


معضلات آرادکوه حق زندگی عادی و سالم را از مردم گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالعلی استیری، در خطبه های نماز جمعه امروز باقرشهر ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: شیطان تلاش می کند ما را به راه گناه بکشاند و مال حرام را وارد زندگی ما کند و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم و تقوا و پرهیزکاری را سر لوحه کار قرار دهیم.

استیری عنوان داشت: در این وضعیت امروزی که بسیاری از جوانان ما در فضای مجازی درگیر هستند و دشمنان انس و جن تلاش می کنند ما فرزندان خود را رها کنیم، تنها نسخه شفابخش قرآن است.

امام جمعه باقرشهر افزود: یکی از دغدغه های مردم منطقه ما خصوصاً کهریزک مجتمع دفن زباله آرادکوه است که سالیان متوالی است مردم شریف این منطقه را اذیت می کند.

وی با اشاره به اینکه انتشار بوی نامطبوع، حضور سگ های ولگرد، نشت شیرابه های زباله به آب های زیرزمینی و تجمع موجودات موذی تنها گوشه ای از مشکلات آرادکوه است که مردم را آزار می دهد گفت: این معضلات حق زندگی سالم را از مردم گرفته است.

استیری بیان داشت: در هفته آینده ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی آغاز می شود، کسانی که می توانند به مردم خدمت کنند و این بار سنگین را به دوش بکشند تأمل نکنند و ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات آرادکوه حق زندگی عادی و سالم را از مردم گرفته است

معضلات آرادکوه حق زندگی عادی و سالم را از مردم گرفته است