مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05سياسي

تذکر چندباره امام جمعه قشم پیرامون عروسی ها


ویروس منحوس کرونا همچنان قربانی می گیرد و این مسئله وظیفه فردی و اجتماعی را سنگین تر می کند و مسوولان عروسی های جزیره را مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: حمله نیروهای تروریست آمریکایی به برای اتهام به دیگران است که در این صورت نیز بیانگر ضعف و آسیب پذیری صهیونیست ها می باشد.

بعثت ، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است وی گفت: امام موسی کاظم(ع) هر چند مدت فراوانی از عمر شریف خود را در زندان به سر بردند اما رسالت الهی خود نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را به بهترین شیوه ممکن در راستای انسان 250 ساله به تعبیر رهبری را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان قشم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین و کم نظیرترین حادثه تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: روزی بزرگتر از بعثت وجود ندارد چرا که مبداء پیدایش اسلام و تولد قرآن مجید است.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: تزکیه نفس و به کمال رساندن مکارم اخلاقی از اهداف بعثت خاتم الانبیا(ص) به شمار می رود.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد از اولین یادگارهای امام راحل(ره) است که در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت از مستضعفان شکل گرفت و امروزه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر چندباره امام جمعه قشم پیرامون عروسی ها

تذکر چندباره امام جمعه قشم پیرامون عروسی ها