مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-05سياسي

عضو فقهای شورای نگهبان: بررسی مواضع و سابقه منتخبین در انتخابات 1400 ضروری است


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که مشارکت پرشور و صحیح مهمترین رسالت ملت ایران در انتخابات 1400 است، گفت: افراد باید در انتخابات پیش رو به مواضع منتخبین توجه کرده و سابقه افراد را دقیق بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته 15 اسفندماه نماز جمعه دارالعباده، با بیان این که بعثت رسول گرامی اسلام(ص) را مهمترین مناسبت پیش رو جامعه اسلامی در ماه رجب دانست و اظهار کرد: مبعث پیامبر گرامی اسلام از جمله روزهای بزرگ است که باید با تمام ظرفیت پاس داشته شود.

وی در ادامه مسئله هسته ای ایران و زیاده طلبی دولت های غربی به ویژه آمریکا را از جمله مسائل و دغدغه های سیاسی روز دانست و افزود: کسانی ایران اسلامی را از داشتن منافع هسته ای منع می کنند که خودشان تجهیز به سلاح هسته ای هستند و تجربه نشان داده هیچ تعهدی در مورد استفاده از سلاح کشتار جمعی را ندارد.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که ایران طبق قانون حق دارد فناوری هسته ای داشته باشد، گفت: طبق قوانین بین المللی هرگونه تحریم علیه ایران اسلامی غیرقانونی است.

آیت الله مدرسی با اشاره به این که مشکل آمریکا با ملت های مسلمان بحث سلاح هسته ای نیست، تصریح کرد: آمریکا قصد دارد با توطئه های مختلف و اعمال تحریم های ظالمانه جوامع اسلامی را به بردگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو فقهای شورای نگهبان: بررسی مواضع و سابقه منتخبین در انتخابات 1400 ضروری است

عضو فقهای شورای نگهبان: بررسی مواضع و سابقه منتخبین در انتخابات 1400 ضروری است