مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-05سياسي

مسئولین به وعده های پوچ دشمنان دل نبندند


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه تاریخ مصرف سیاست چماق و هویج برای پرونده هسته ای به پایان رسیده و فشار حداکثری نتیجه نداده است، گفت: - مسئولین به وعده های پوچ دشمنان دل نبندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: پنج شنبه 27 رجب سالروز مبعث رسول اکرم است، خداوند با مبعث پیامبر بر ما منت گذاشته و این محبت عظیم نتیجه دعای حضرت ابراهیم خلیل است که پس از اتمام بنای کعبه به خداوند عرض کرد؛ خانه کعبه بدون وجود رهبری الهی در کنار آن، سنگ های بی سود و زیانی بیش نیست.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه در آستانه مبعث رسول خدا یک درس از قرآن می گیریم و آن دور کردن بخل و ثروت اندوزی است گفت: آزمندی در نفوس حضور و غلبه داشته و در دل ها خانه دارد بخل یعنی خسیس بودن و خرج نکردن در جایی که باید خرج کرد بخل شدید همراه با حرص و طمع است و نسخه درمان بیماری بخل و حرص و طمع تقوا ولایت پذیری و انفاق است.

وی افزود: جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه با هدف کمک به خانواده های نیازمند در نیمه دوم اسفند برگزار می شود کمک به دیگران کمک به خوبان است چون بنی آدم اعضای یکدیگر هستند هیچ لذتی بالاتر از سهیم کردن محرومان در شادی ها و خوشحال کردن آنها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین به وعده های پوچ دشمنان دل نبندند

مسئولین به وعده های پوچ دشمنان دل نبندند